perjantai 27. joulukuuta 2013

time for some chicken soup

Mun jalkoihini sattuu. Nieleminen on kivuliasta ja ruokahalu on täysin kateissa.
Olen ollut kipeänä jo puolitoista viikkoa. Sopivasti jouluaattona olo oli taas hieman parempi, mutta nyt sitä ollaan taas vuodelevossa. Eilen aamupäivällä palattiin Tammisaaresta joulua viettämästä, tarkoitus oli mennä töihin ja tänään aamulla olisi mulla ollut terveyskeskuksessa verikokeet. Molemmat jäivät, olen vain maannut sängyn pohjalla, tuijotellut elokuvia ja juonut limeteetä. Tänäänkään en selviytynyt töihin asti, edes apteekkiin hakemaan särkylääkettä. Nyt jaksoin ottaa läppärin syliini tähän sängylle, ajattelin lukea taas monen päivän tauon jälkeen maailman uutisia ja tarkistaa mitä kaikkea Facebookissa on ehtinyt joulun pyhinä tapahtua. Maailman uutiset on nyt taas luettu, Facebookissa ei ollut tapahtunut mitään mullistavaa. 

Odotan innolla, että mitä mahdan saada päivälliseksi. Jack ja Lea viettivät monta tuntia kaupungilla ruokaostoksilla, nyt Lea nukkuu ja Jack häärii keittiössä. Vielä ei tuoksu ruoalta. Tai sitten nenäni on vain liian tukossa. Jälkimmäinen on hyvin mahdollinen vaihtoehto.


Nyt läppäri takaisin oikealle paikalleen, eli toimimaan mun telkkarina. Pari jaksoa Sinkkuelämää, joku leffa Netflixistä ja illan päätän  Rockylla. 

Kuva täältä
Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti