tiistai 4. syyskuuta 2012

Tilasin muuten Costume-lehden!


Life is Good, life is bad. Ei siihen mitkään asenteet vaikuta, eri asenteilla itse vaan suhtaudut asioihin eri tavoilla.

Mulla ei oo vieläkään kameralle johtoa, niin saatte tyytyä webkameran otoksiin vielä tovin. Mä oon ihan peeaa, mutta kohta pitäisi tulla rahaa. Mä hylkäsin ajatuksen siitä johdon ostamisesta - ostan kokonaan uuden pokkarin. Perjantaina olisi tarkoitus käydä shoppailemassa.

Viikonloppu meni tosi hyvin. Siitä mulla on hieman kuvamateriaalia, jota tulee sitten nyt tulevaan viikonloppuun mennessä ainakin parin-kolmen kuvan muodossa.
Nyt mulla on uunissa ranskalaisia ja miniporkkanoita, aattelin selata Canal+at (Niin tai siis.. nehän vaihto nyt nimee, mutta en tosiaankaan muista miksikä..) läpi josko sieltä tulisi pian joku hyvä leffa ja sitten vaan rentoutua. Enpä mä ole tainnut muutenkaan kauheasti muusta lähiaikoina kirjoitellakkaan - vain ja melkein ainoastaan rentoutumisesta. Hahhah.

Me ollaan vieläkin Espoossa, mutta huomenna tai viimeistään ylihuomenna olisi tarkoitus lähteä Turkuun. Lauantaille oon sopinut pientä ulosmenoa illaksi, ja siskon olisi tarkoitus olla Lean lapsenvahtina. Takaisin Espooseen viimeistään ensi viikolla, ennen Lean 4kk neuvolavisiittiä!

No nyt on ruoka valmista, Lea ja mies nukkuu päiväunia - telkkari päälle ja jalat lepposasti sohvalle. Illalla salkkarit ja Norwegianille selvityskirje mitä meidän urheilukassissa oli. 

Tyttöjen kesken. :) / © Dzii webkameralla.
Palaamisiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti