torstai 2. elokuuta 2012

hola a todos

Terveisiä aurinkoisesta Barcelonasta!


Musta olisi ihan super kivaa saada kommentteja, esimerkiksi ehdotuksia postauksien aiheisiin. Saa mulle ihan muutenkin vaan kirjoitella, vaikka ei mitään asiaa olisikaan.
Kuvista mä oon saanut mukavan positiivista palautetta ihan alusta lähtien, joten laitetaanpa nyt taas hieman uutta materiaalia - muunmuassa eilistä miekkosen kitaran tuunailua ja tämänpäiväistä kattoterassilla loikoilua. Mä tosiaan istuin Lean minikokoisessa uima-altaassa, nojasin takananani oleviin tyynyihin ja kastelin kuumuuden voittaessa itseäni Pupu-pesusienellä. Luettavani mulla oli uusin Ser Padres-lehti ja seurana oma prinsessani varjossa pyykkinarulla heiluvaa lakanaa ihmetellen. Ihanat rusketusraidat sain.
Alhaalla kuvien joukossa on myös eilen ottamani omakuva, jonka otin tuolla meidän kattoterassilla. Mä oon nykyään aika huono ottamaan kuvia itestäni, joskus teini-ikäisenä osasin olla paljon rennompi kameran edessä. Muhun on iskenyt UJOUS.

Noin muuten päivä on mennyt mukavan rauhallisesti, kotoa poistumatta. Aamulla Lea herätti mut yhdeksältä, Lea söi ja sitten katottiin parit King of Queens jaksot.:) Nyt mä olen alottamassa työvuoroa ja tuossa vieressä miekkonen syöttää taas Leaa. Neitonen on aamumaidon ja tämänhetkisen ruokailun välillä juonut 2 x 210ml, eli nyt menee neljäs 210ml maitosatsi tämän päivän aikana. Mitä luultavimmin vielä on kahdet ruokailut edessä, ennen unimaille menoa. Lea pääsee taas uskomattomille koko yön yöunilleen ja äitikin pääsee toivon mukaan ajoissa nukkumaan. Ensi viikolla mun ihana Lea Sofiani täyttää 3 kuukautta. 

Hasta mañana!

285
© Dzii
28
© Dzii
282
© Dzii
283
© Dzii
185
© Dzii 
P1011397
© Dzii
Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti