torstai 26. heinäkuuta 2012

suklaata ja king of Queensiä

Ihana aurinkoinen päivä! Oon ottanut aurinkoa meidän kattoterassilla, syönyt törkeen hyvän kotitekoisen juustohampparin, nukkunut päikkärit ja leikkinyt Lean kanssa. Mä tulin hetki sitten kaupasta ja äsken aloitin työvuoron. Kaupasta mun mukaani tarttui
6pack BockDamm olutta, 500g kirsikoita, 2 suklaavanukasta, vanulappuja, appelsiinisuklaata ja maitosuklaata. 
Aikaisemmin tänään Jack kävi ostamassa banaani-appelsiini mehua, persikka jääteetä ja kroisantteja. Pärjätään taas ainakin huomiseen, ehkä ylihuomiseenkin. Niin siis oli meillä kaapissa jo ennestään ruokaa. :)

Mä oon löytänyt itselleni  katottavaa. Törmäsin viime viikolla King Of Queensin jaksoon Youtubessa ja ajattelin pitkästä aikaa katsoa pari jaksoa.. No, eilen aloitin katsomaan kyseistä sarjaa ihan alusta. Nyt oon toisen kauden viidennessä jaksossa ja täysin koukuttunut. Kausia on muistaakseni yhdeksän, eli kyllä tässä nyt vielä viikko jos toinenkin saattaa mennä jaksoja tuijotellessa.

Tämä pyörii nyt tässä samalla:


Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti