lauantai 14. heinäkuuta 2012

Paljon asiaa

family1tekst
Tuon leikkimaton ostin 3€llä muutama viikko sitten!

Hei! Eikö se olekin ihana? Mun maailman ihanin prinsessa. Ensi viikolla me tehdään taas pieni retki Barcelonan ulkopuolelle, määränpäänä Costa Brava. Lähdetään maanantaina aamulla ja tarkoitus olisi tulla samana päivänä iltasella takaisin. Tulee olemaan niin mulle kuin miehellekin eka kerta Costa Bravan suunnalla! Calellassa ollaan pikaisesti käyty, mutta muuten ei.. Calella on alue Costa Bravalla, oltiin siellä miehen keikan takia viime talvena. Minä myymässä t-paitoja ja levyjä, mies luonnollisestikin soittamassa.
Nyt mulla on työvuoro meneillään ja Lea makaa sängyllä mun vieressäni. Meillä on tyttöjen ilta, kun talon miehellä on parin tunnin päästä keikka ja ne on nyt bändin kanssa olusella. Odottelen miekkosen saapuvan kotiin ennen aamua, antaa sen nyt remuta ja rellestää sydämensä kyllyydestä bändinsä kanssa - niillä on tänään nimittäin viimeinen yhteinen keikka - ainakin toistaiseksi. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

xxx

299139_10150274193421588_3805192_n
JACKTÜRBO! Miekkonen keskellä, kuva viime syksyltä. :) Kuvan laatu FB:n raiskaama (tallensin kuvan bändin sivuilta^)..

No mitäs muuta? Mä teen nyt töissä tuplavuoroja, joten vapaa-aikaa on aavistuksen vähemmän. Siihen kun lisää vielä Lean ja kaikenlaiset pakolliset toimistorundit jne, niin mullahan pitää ihan kiirettä täällä. Päivät tuntuu menevän ihan hujauksessa. Aamulla herätessä ehtii juuri ja juuri syömään, kun huomaa taas kellon olevan 22 ja Lea itkee väsyneenä iltaruokaa. Hyvinkin helposti unohtuu omat ateriat. 

Meidän neiti syö nykyään suurinpiirtein samoihin aikoihin joka päivä. Päivä starttaa seitsemän ja yhdeksän välillä, jolloin neiti ahmii 180ml(korotettiin 150ml:stä vajaat kaksi viikkoa sitten) maitoa. Illalla sitten noin puoli yhdentoista ja kahdentoista välillä neiti ensin syö ja sitten onkin jo simahtanut, viimeistään kahdeltatoista tuhisee sikeästi omissa maailmoissaan. Siinä välissä Lea syö noin 4-6 kertaa. Aijjaijai, me taidetaan olla aika onnekkaita, kun Lea pysyy tosi hyvin päivät hereillä ja nukkuu sitten yöt. Viime aamuyöllä heräämisestä on jo noin kuukausi aikaa ja muilta tutuilta äideiltä oon kuullut että yöheräämiset kesti monta kuukautta. Jos Lean vie vaunuissa jonnekin, nukahtaa prinsessa useimmiten melkeinpä samantien(ja jos ei nukahda, niin tuijottelee vaan vaunujen kuvun moniväristä sisävuorta) - kotona sitten herää ja tahtoo taas leikkiä. Marakassien katseleminen ja kuunteleminen on hirmuisen hauskaa ja saa jalat potkimaan hullunlailla, mutta voi sitä riemun määrää kun puhaltaa hiuksiin - siitä vasta kikattelua irtoaakin! <3 Mä olen superkiitollinen yöunista, nyt riittää jo energiaakin paljon paremmin taas. 

Lihaksia on myös tullut, kiloja lähtenyt ja muutamia raskausarpia lukuunottamatta musta ei millään tavalla näy enää takana oleva raskaus - itse olen tämänhetkiseen vartalooni jopa tyytyväisempi kuin raskautta edeltävään. Kiitos mm. toimistorundit ja muut päivittäiset pitkät kävelyreissut milloin minnekin. 

Ja vielä hieman kuvia....

deadyamahatekst
Dead Yamaha
family1tekst
Smiling Lea
weirdotekst
Mystery door in Gracia

Dzii

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia sulla täällä :)

    http://inmotionblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana blogi sulla vaikka ei kyllä tee yhtään hyvää mun vauvakuumeelle. :)

    VastaaPoista
  3. Voi miten suloinen neiti :3 Mulla on lähestulkoon samanlainen kuva pikkuveljestä, joka makasi tummahiuksisena selällään leikkimatolla ihmettelemässä, nyt tuo herra on päälle vuoden ja ihan blondi. Mitä luulet, jääköhän hänelle nuo tummat hiukset vai vaalenevatko kasvaessa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meidän neidillä on viel kaiken lisäksi vaaleita raitoja, harmi vaan kun ei tuossa kuvassa näy..
      Musta tuntuu että pysyy aika samanvärisinä, ehkä aavistuksen vaalemmat tulee ajan kanssa.:)

      Poista