maanantai 4. kesäkuuta 2012

Hiiohoi!

Apina <3

Mä haluan Linnanmäelle! Mä haluan onkimaan! Mä haluan puusaunaan! Mä haluan maksalaatikkoa! Mä haluan mennä mummille kylään! Mä haluan viettämään tyttöjen iltoja mun parhaimpien ystävien kanssa! Mä haluan nauttimaan pitkistä kuumista suihkuista! Mä haluan Tampereelle! Mä haluan, mä haluan..

Hei vielä tällainen kysymys - kuinka paljon teillä Suomessa asuvilla menee rahaa perustarpeisiin/kk? Kuinka paljon yhteensä/kk? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen tässä kun henkisesti valmistautuu Suomeen tulemiseen..


Dzii

2 kommenttia:

  1. Vaikea sanoa tarkkaan, se riippuu niin paljon mitä menoja lasketaan mukaan. Me mieheni kanssa olemme kuitenkin laskeneet niin, että eläminen (sis. ruuat ja asumiskulut) Barcelonassa on n.30% halvempaa kuin Suomessa. Ehkä tämä auttaa vähän :D

    VastaaPoista