lauantai 14. huhtikuuta 2012

Haukotellen teitä tervehdin..

Meillä on taas kämppä studiona ja mä olen linnoittautunut makuuhuoneen puolelle. Miehellä on äänitykset meneillään tuolla meidän uuden toimisto-/vaatehuoneen puolella, siellä ne jammailee kaverinsa kanssa.
Niiden oli tarkoitus mennä Jacktürbon treenikämpille tänään, mutta kun tuo kaveri nukkui pommiin niin päättivät hoitaa homman tällä kertaa täällä. Mullehan tämä järjestely on paljon kivempi, ei tarvitse yksin olla ja saan kuunnella livemusiikkia.
Mä olen taas tänään siivoillut täällä, musta alkaa pikkuhiljaa kehkeytymään oikein ammatilainen näissä siivouspuuhissa. Voin perustaa oman siivousfirman heti kun masun asukki on täällä. Tai sitten en.. Nyt on kuitenkin lattiat puhtaudesta kiiltävät, petivaatteet ulkona tuulettumassa, pyykkejä pesty ja pölyjäkin pyyhitty. Tiskaamaan en alkanut, täytyyhän miehelle jättää iltapuuhasteltavaa. ;) 

foooood
Food Comes Before Facebook - Dziin jälkiruokaa / © Dzii / 14.04.2012
Mulla on nyt loppuillalle luvassa tietokoneen tuijottamista ja lepäilyä, huomenna on sunnuntai ja pitää herätä taas aamulla työvuoroa tekemään. Mä niin odotan, että saisin ensi viikolle edes yhden iltavuoron, eikä aamulla olisi mitään tekemistä. Saisi vaan nukkua ilman herätyskellon pirinää. Tänään illalla pitäisi tulla seuraavan viikon työvuorot.


Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti