torstai 15. maaliskuuta 2012

Quiero dormir!

(Eilinen) Keskiviikko 14.03.2012
9.30
Marjateetä ja keksejä
11.30
Hunajavelliä mansikoilla
Vettä
13.00
Riisikakku Floralla
14.00
Appelsiini
Suklaakeksejä
Vettä
15.30
Pihvi(naudanlihaa)
Vihreää salaattia mausteilla (sitruunaa, pippuria, oliiviöljyä)
Keitettyjä perunoita
Lisukkeina ketsuppia ja Floraa(pottujen kanssa), juomana appelsiinimehua
18.30
Suklaalevy.. hups
Appelsiinimehua
20.30
2 ruisleipää kurkulla ja kevyt Edamilla
Appelsiinimehua

+ Pähkinöiden napostelua ja ruuutkasti veden litkimistä aterioiden välissä

Nyt on taas uusi päivä ja vanhat kujeet edessä. Mulla ei oikeasti ole mitään ohjelmaa tälle päivälle. Tekisi vaan mieli mennä takaisin nukkumaan, heti kun oon työvuoron saanut tehtyä. Vielä reilu tunti jäljellä.
Mulla ei ollut minkäänlaista herätyskelloa soimassa, mutta silti (niinkuin on tavaksi tullut)heräsin vähintään muutaman kerran yön aikana. Joka kerta olin aivan varma, että työvuoro on jo mennyt ja pohdiskelin siinä sitten, että mitä sanon pomolle. Onnea oli matkassa, heräsin viimeisen kerran melkeinpä tasan yhdeksältä, juuri kun työvuoro oli alkamassa. Vielä on reilu tunti pakollista koneen ääressä istumista.
Päivä on lähtenyt käyntiin Marjateellä, Floraisella riisikakulla ja suklaavanukkaalla.
Kohta, kunhan tämän postauksen olen saanut julkaistua, jatkuu mansikkajogurtilla. Ulkona paistaa aurinko ja linnut laulavat, mutta mä en malta odottaa takaisin unimaailmoihin pääsemistä. Voi kun voikin väsyttää näin paljon..

Onnistuisikohan Cash piristämään päivää?



Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti