sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Dzii ostoksilla

ostokset1
Vihdoin löysin sen, mitä olenkin jo tovin etsinyt! :) Hintaa oli 4,10€, Consumista.
ostokset2
Ihanan raikasta suihkusaippuaa(1,35€). Suosittelen tuota, löytyy Consumeista.
ostokset4
Keittiöön löysin pyyhkeen kivalla printillä(2€) ja kylpyhuoneeseen kaksi harmaata käsipyyhettä(2€kipale)
ostokset5
Tuollainen lähti mukaan koristamaan meidän uuden ilmeen saanutta keittiötämme. :) Hintaa oli 3,5€
ostokset6
TRESemmèn Shampoota(5,50€). Pahoittelut kuvan likaisuudesta, kamera lenteli omiaan (juuri sopivasti ennen kuin otin tämän kuvan) jonnekin pölykasaan.. 

No tuossa olikin sitten osa tämän päivän ostoksista. Noiden lisäksi mukaan lähti kaikenlaista hyvää ruokaa, pyykinpesuainetta ja miehelle partateriä. Suunnitelmiin tuli tänään pieni muutos, enkä sitten lähtenyt sinne keikalle ollenkaan. Olin jo saanut itseni laitettua ja sopivat vaatteet vaihdettua, kun päätin tarkistaa lyhyimmän reitin keikkapaikalle.. No, sitten kävikin ilmi, että ei se paikka olekaan ihan niin keskustassa kuin luulin. Olisi ensin pitänyt mennä metrolla, sen jälkeen vaihtaa bussiin ja kävellä loppumatka. Tuollainen reissaaminen ei kauheasti houkutellut, niin päätin suosiolla jäädä kotiin. Ei olisi ollut kauhean kivaa, jos kesken keikan olisinkin alkanut voimaan huonosti, tai muuten vain halunnut kotiin aikaisemmin, ja sitten pitäisi  säätää bussien ja metron kanssa. Ei kiitos. :)

Hieman harmitti/harmittaa, mutta toisaalta tässäkin oli taas kääntöpuolensa: Ostoksilta kotiin päästyäni jatkoin siivoamista, ja nyt kylpyhuoneella on hieman uutta ilmettä. Tänään on kolmas "siivouspäiväni", ja tähän mennessä oon pistänyt uuteen uskoon sekä keittiön- että nyt tuon kylpyhuoneen. Siinä sivussa olen touhuillut hieman muidenkin huoneiden parissa, pessyt pyykkejä ja puuhastellut sitä sun tätä. Huomenna on lepopäivä, näillä näkymin kutsuu Barcelonetan ranta. Illemmalla luvattiin käydä moikkaamassa miekkosen kaveria yhdessä baarissa tässä ihan lähellä. Se on nykyään töissä siellä, niin me käydään nyt sitten sen vuorolla juomassa tuoremehut. Niin tai no, luultavasti minä olen ainoa, joka sitä tuoremehua litkii..

Nyt mä vaan odotan, että mies tulisi kotiin. Se soitti mulle niiden soundcheckin päätyttyä, ja lupasi soittaa uudestaan heti keikan jälkeen. Musta tuntuu että se on unohtanut, ja luultavasti soittaa vasta autossa matkalla kotiin. No eipä täällä mikään hätä ole, minä ja prinsessa kuunnellaan lastenlauluja! Koitin tuossa äsken laulaa

noiden muksujen(^) mukana, mutta päätin jättää laulupuolen niille, joilla taitoa on/jotka niin pirun suloisilta kuulostaa. Ihan vetistyy silmät tuota kuunnellessa..:`) Paljastanpa muuten taas yhden faktan Dziistä: Minäkin olen ollut kuorossa! Hah. Siitä on jo monta vuotta aikaa, olin vielä alakoulun puolella. Käytiin silloisen hyvän kaverini kanssa yhdessä kuorotunneilla, kunnes joskus (muistelisin) viidennen luokan alussa ei enää oikein jaksettu innostua. Käytiin kuoron kanssa Ruotsissakin, laulettiin jossain suomenruotsalaisessa kirkossa Tukholmassa. Laivalla menomatkalla laulettiin sen kaverini kanssa karaokessa "Sankarit". Oli siinäkin varmaan aikamoinen näky..

Mä tässä mietin, että kannattaisiko mun alkaa laittamaan jonkinlaista ruokaa miehelle. Sillä on taas kotiin tullessa varmasti sudennälkä, ja onhan se kiva kun lämmin ruoka odottaa rankan päivän jälkeen. Niin siis, jos nyt yhtään on onnea matkassa, niin miehellä ei enää kauaa mene. Muuten jää ruoat odottamaan uudelleen lämmittämistä, ja minä painun petiin. Alkaa taas väsyttämään sen verran, että ei kauhean kauaa kyllä jaksa hereillä pysyä. Ehkä mä siis painun sinne keittiöön ja alan loihtimaan jotain sapuskaa. Olen oppinut ihan kohtuullisen hyvin tämän kotivaimon roolin. :')

ostokset7
Tekotaiteellista, mutta totta. Tuo pääkallo koru on yksi mun lempikaulakoruistani(2€,Shana), ja tuon käsikorun(2,5€) löysin eräästä pienestä putiikista meidän viereiseltä kadulta. Puhelin on _vanhuksille tarkoitettu_ perus"kännykkä", jonka mummini lahjoitti mulle meidän Suomessa lomaillessa, oman luurini lopettaessa toimintansa. Tuo on nyt ollut mulla sen kolme kuukautta, enkä ainakaan näillä näkymin ole hankkimassa mitään nykyaikaisempaa. Mulle on tärkeää se, että voin soittaa -ja vastaanottaa puheluita. That's it. 
Kauniita unia toivotellen,
Dzii

2 kommenttia:

  1. Tosi kiva tuo kahvitaulu ! (Eikös se taulu ole :D)

    VastaaPoista
  2. On on.:) Juu itse kans tykästyin, toinen varteenotettava vaihtoehto olis ollut sellainen pirteämpi versio, jossa oli mintun lehtiä ja teepannu.:)

    VastaaPoista