lauantai 3. joulukuuta 2011

Viikonloppuja!

Eilen tuli sitte taas veronpalautuksia kaikille.... paitsi Dziille :(
No joo, kyllä mä ymmärrän ettei mitään rahaa tullut, kun eihän mua edes pahemmin Suomessa näkynyt viime vuonna. Vielä vähemmän tänä vuonna. Ehkä mä sit 2013 saan jotain palautuksia, ehkä..

Täällä meillä on viikonloppu sujunut tosi rauhallisesti, leffojen ja hyvän ruoan parissa. Eilen mä kävin moikkaamassa kaveria tuolla keskustassa. Sillä oli synttäripäivä, niin ostin sitten matkalla pienen lahjankin. Oli ihan kiva nähdä sitä, nykyään tavataan niin harvoin. Mä tunnen sen tytön siitä, kun asuttiin ennen samassa kämpässä, mun ekassa Barcelona-kämpässä.
Pinky - lastenshamppanja <3
Ostin eilen sitte kotimatkalla kaikkea hyvää naposteltavaa ja kunnon ruokaa viikonlopuks. Mukaan tarttui niin lastenshamppanjaa, suklaata, tortillojen tekemiseen tarvittavia täytteitä ja keksejä, kuin mehua ja jogurttia jne.. Kotona muhun sitten iski joku siivouskärpänen, ja järjestin meidän vierashuoneen/vaatehuoneen uudelleen, siivosin kylppärin oikeen perusteellisesti ja vaihdoin meidän makkarin ilmettä. Nyt on tosi kivan näköinen asunto, oon rakastunut meidän makkarin uuteen lookkiin.:)
Ilta tosiaan sitte meni tortillojen, herkkujen ja leffojen parissa, oli kyl jees.
Tänään oon ollut tosi väsyny, nukuin myöhään ja alotin työvuoron kahelta. Mulla oli töitä viiteen, ja siinä samalla koitin jotain kokkailla.. Mä oon ilmeisesti todella huono paistaa kalapuikkoja, niin mies ne sitte loppujen lopuks teki. Mä hoidin muut sapuskat pöytään. Ruoan jälkeen ei kauheesti ollut aikaa, kun miekkosen piti lähtee treenikämpille. Niillä on tänään illalla keikka, mut mä päätin skipata sen. Se on jossai 30km päässä, mikä ei sinänsä oo kaukana, mut pojilla voi mennä tosi myöhään reissussa. Parempi et mä jään vaan tänne, oon nyt jo ihan väsynyt ja valmis takas nukkumaan..No joo mut, unimaailmat ei kutsu Eikä mun iltani kyllä ainakaan tänhetkisten suunnitelmien mukaan ohikaan ole. Meinailin mennä keskustassa käymään, näkis taas pitkästä aikaa vanhoja tuttuja. Siellä olis parissa baarissa meininkiä, tuttujen ja kavereiden bändejä soittamassa. Saa nyt nähdä mikä on fiilis, mut 20:00 alkais ensimmäiset kaverit soittamaan, siihen on nyt n. 1,5h..

Dzii





1 kommentti: