torstai 8. joulukuuta 2011

Mitäköhän sen Dziin piti nyt sitte kirjottaa...

Tänään mua väsyttää ihan pirusti. Heräsin ekan kerran kymmenen jälkeen, söin aamupalaa ja puuhastelin miehen kanssa ( ;) ), alettii kattoo jotain dokkaria ja taas mä nukahdin! Heräsin vajaa puol tuntia sitten herätyskellon pirinään. Mulla on taas vaihteen vuoksi aika hammaslääkärille, niin piti käydä suihkussa heräilemässä ja virkistäytymässä. Mun pitäis alkaa menee metrolle päin ihan kohta, viimeistään vartin päästä..

Äsken kävin keittiössä hakemassa teekupposeni, ja nyt on taas mieli ihan tyhjä, en ollenkaan muista mitä mun oli tarkotus kirjottaa. Oli tosiaan ihan ideakin mistä höpöttäisin nopeesti.. Ei kai sitte, alkaa olee hieman myöhäistä alkaa jahkailemaan nyt, mun pitäis vielä ettii jostain itelleni vyö ja juoda teekupponen ja pistää itteni täysin lähtökuntoon! Mä teen nyt niin, että palaan sitte myöhemmin tänään hieman paremmin! 


Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti