torstai 8. joulukuuta 2011

Kiukuttaa!

Ja paljon.. Etenkin, jos en oo sattunut syömään mitään muutamaan tuntiin.
Mulla alkoi paikallista aikaa 20.00 työvuoro, ja tajusin sen vasta puolisen tuntia vuoron alkamisen jälkeen. Mä olin sitä ennen sopivasti ehtinyt kiukustumaan miehelle, kun se oli sorbetin pistänyt pakastimen sijasta jääkaappiin, arvatkaa vaan miten musta tuli äkänen kun tajusin Jälleen unohtaneeni työvuoron. Ja keneen sen puran? Tietenkin raukkaparka mieheeni. Kyllä se joutuu aina välillä hieman liikaakin mun kiukutteluja kestämään.. Mun mielialat on raskauden myötä alkanu heittelee hyvinki radikaalisti, ja ennen kun luulin että mulla on sellaseen taipumusta... No, nyt sitte oikeen kymmenen kertaa pahemmin. Nyt se on kokkaamassa mulle, kun eka järkyttävän kiukuttelupuuskan jälkeen mä totesin sille, että ooon ihan pirun nälkänen. Se ihana päätti sitte kokata mulle.. Oon mä kai aika onnekas. :)

Siellä hammaslääkärissä meni ihan superhyvin! Olin ensin jonkun 15minuuttii myöhässä, mut siellä operointihuoneessa olikin vielä ilmeisesti joku. Mä sitte rupattelin respaneidin kanssa vielä toiset 15minuuttii, jonka jälkee pääsin operoitavaks. Mulle selvis pari minuuttia sinne huoneeseen menoo ennen, että ois eri hammaslääkäri kuin yleensä. Vähän panikoin kyllä(mulla on järkyttävä hammaslääkärikammo, lukee eräässä edellisessä postauksessa), ja kun edelliseen hammaslääkäriin kun olin jo ehtinyt tottumaan ja tykästymäänkin! No, se tänpäiväinen oli sitte sen respaneidin aviomies, sellanen komee miekkonen. Vähän tuli vaivaantunut olo, kun olin jo tottunut mun vitsejä laukovaan hieman iäkkäämpään loistohammaslääkäriin. Loppu hyvin kaikki hyvin, vissiin mun papereista oli lukenut mun kammostani.. Eteni siis tosi varovasti, aina välillä varmisti että mä oon ihan kunnossa ja koitti se vähän saada mua hymyilemään. Lopputulos oli 2 paikkausta, ylä-sekä ala etuhampaiden puhdistus/kiilloitus ja kaupan päälle pikkujoululahjana pistoksista tunnoton ylähuuli !

Nyt on ruoka valmista ja Dzii alkaa syömään ->



Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti