perjantai 23. syyskuuta 2011

Kate Bush - Wuthering Heights


kaunista. <3

Terveisiä Barcelonasta! Tänää kävin taas piipahtamassa hammaslääkärissä, mut niiltä oli menny joku kone rikki ni palaan takasin parin viikon päästä. Ehin mä siinä tuolissa ehkä 2 minuuttia istua..
Siitä mä sit reippaana kipitin kauppaan, ostin kaikenlaista superterveellistä ruokaa ja jätskiä jälkkäriks! Aattelin tänään väsäillä jonkunlaisen smoothien, ni ostin sitä varten jogurttia, banaaneja ja mangon. Mä en oo ikinä elämässäni tehny smoothieita, mutta muistan kyllä lukeneeni jostain reseptistä että oli ainakin jus jogurttia ja banaaneja suositeltu.. Katotaas nyt, mitä tulee. 
Mä voisin kyl mielelläni alkaa pitämään jotain ruokablogia, rakastan ruoanlaittoa ylikaiken, ja kokeilen jotain uutta melkein joka kerralla ku jotain väsään. Tänään illemmalla aattelin taas olla kunnon emäntä ja kokata murulle kunnon sapuskat tervetuloateriaks kun se tulee uupuneena töistä, 
eli mielessä olisi:
*kanaa sieni-kerma kastikkeessa, (suolaa ja pippuria ihan snadisti kanaa paistaessa, paistan oliiviöljyssä.. kanan valmistuessa sienet sekaan paistumaan, viimeiseksi päälle ruokakerma ja antaa paistua ainakin 1,5min vähän pienemmällä teholla..)
*riisiä maustettuna currylla ja seesamiöljyllä, jos sipuleita viel löytyy täältä niin pilkon niitäki hillityn määrän sekaan:)
*juomana omenamehua
*jälkiruokana joko sitten jätskiä tai mun tekemä smoothie :)


Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti