maanantai 19. syyskuuta 2011

ja kohta kone lentää ikkunasta ulos..

Musta tuntuu, että tällä mun läppärilläni on viimeiset päivänsä meneillään. Heittelee ulos netistä about kerran tunnissa, ei suostu asentaa minkäänlaista virustorjuntaohjelmaa(mulla on about aina ollu vaan noita kuukauden-parin kokeiluversioita) ja äänet nyt ei oo tässä toiminu kunnolla about vuoteen. Ääh, toivottavasti pian voisin hankkia uuden läpyskän.
Tänään N lähetti oman "Kiitos näille tyypeille" listansa, joka tulee siis sinne levyn lehtiseen, tiedätte varmaan millasta tarkotan. Mä sain kunnian olla listassa ekana, jee.:) Se pisti siihen ensin mun koko nimen, mut musta se tuntu jotenki hassulta, niin pyysin sitä kirjottaa vaan etunimeni. Jälkeenpäin aatellen, ois voinut pistää Dzii:n, mutta lähetetty mikä lähetetty. Musta on vaan tosi jees, että ees oon koko levyssä mainittuna. Voin sitte levyn ulos tullessa paljastaa teillekin mun etunimen ja skannata sen lehtisen tänne.

Huomenna mulla on taas hammaslääkäri, oon jo valmiiks ihan "kurat housussa". En vaan voi mun älyttömälle pelolleni mitään, oon penskasta asti ollut ihan pelkuri hammaslääkäreiden suhteen. No, kai se siitä sitte, huomenna illalla kun syön lohdutusjätskiä että unohdan koko asian taas.:)

Mun oli eilen tarkotus laittaa viestiä kaverin kaverille, joka on täällä Barcelonassa lomalla. Mä unohin ihan kokonaan ja nyt on kamala morkkis, mä oon ollut tosi väsyny koko viikonlopun enkä saanut lähes mitään aikaiseksi. Tänään mulla on ollu tosi paha fiilis, oksettanu, kylmänväreitä ja heikottanu vaan. Parit päikkäritkin nautiskellu tänään. Se kaverin kaveri on käsittääkseni viel tiistaihin asti täällä, niin voisin koittaa laittaa viestii huomen aamulla. Jos se vaikka haluis Park Guelliin, kun se on tossa meidän ihan naapurissa. Kätevää olis, jos alkaa taas olo heikkenee ni pyydän sen meille vaikka kahvittelee! En mä usko että mulla mitään tarttuvaa on, ehkä mun elimistö on vaan vähän sekasin.

Hei muuten, meidän olis tarkotus ostaa liput Suomeen, olis viikon lomareissu luvassa, luultavimmi 22.12 - 29.12! Sillon 29.pv lento lähtis aamulla aikasin, vietettäs päivä Munchenissä ja sit tultais tänne valmistautumaan Uuteenvuoteen.:)

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti