torstai 2. kesäkuuta 2011

Suomi kutsui tyttöni takaisin..

Aikamoiset pari viikkoa on kyllä nyt taas ollut, ei voi muuta sanoa. Kaikenlaisia kivoja ja ehkä vähän huonojakin juttuja tapahtui mitä en haluais kuitenkaan mihinkään vaihtaa. Nyt alkaa taas perusarki, työnhakua ja tylsistelyä. Onneks on häitä varten paljon puuhailtavaa tässä kuussa. Tää on nyt viimenen kuu neitinä. Ens kuun puolessavälissä oonki sitte oikeen Rouva.

Tänään mä heräsin hyvin poikkeuksellisesti  jo ennen kaheksaa, että pääsin tyttöni saattamaan bussipysäkille. Siinä sitten kunnon emäntänä( no joo, minäkö....) kokkasin meille ravitsevan aamupalan enne ku lähettiin rullailemaan. Joskus siinä ennen metroasemalle pääsyä tajusin tietty unohtavani metrokortin - tää kunnon emäntä joutu sitte käyttää vieraansa rahoja että pääsee saattamaan. Osti vieras muuten vielä sitte 10matkan metrokortin oikee. Mun vieras on ihanin! Ja mä oon superköyhä :)


Eilen illalla siivottiin murun kanssa ja pistettiin meidän kämppää vähän erinäköseks. Siinä touhutessa löydettiinki sitte kaikenlaisia kadonneita vihkoja, papereita yms.. Sain yhestä löytyneestä vihosta itelleni muuten uuden espanjavihon, siitä oon tosi ilonen. :) Mun toi espanjan opiskeleminen on tällä hetkellä tämmöstä itsenäistä opiskelemista, enkä ainakaan toistaseks oo ilmottautumassa mihinkään kurssille. Loppujen lopuksi oon kumminki asunu täällä jo reilun vuoden, ettei mun oo kauheesti järkee lähtee ainakaa millekkää peruskurssille enää. Saa nähä jos sitte myöhemmin menis ja alottais jollain kurssilla, mut nyt vielä näin. Espanjan opiskelua elämällä.

Laitan joitain noita Veera kylässä - kuvia kohta tännekin, nyt painun tiskaamaan!

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti