lauantai 18. kesäkuuta 2011

pv: 18.06.2011 klo: turhaa tietoa

Mä oon tosi huono alottamaan tekstejä. Tulee aina jotenkin tosi tyhmä olo, kun ei tiedä mitä sanois ihan ekana. Alotetaan siis tällä.

Eli tänään mä heräsin taas 6:30 töihin. Työt meni hullun laiskasti, varmaan suurimman osan ajasta kattelin sivusilmällä Cougar Townin toista tuotantokautta. Sain tänään katottua koko kauden läpi, mut nyt ongelmana on että mitä mä alan seuraavaks kattomaan. Yleensä jos alotan kattomaan jotain sarjaa josta pidän, katon samantien kaikki kaudet viikon tai kahden sisällä- Cougar Townin ekan kauden olin jo kattonut jonkun aikaa sitten, joten päätin muutama päivä sitte alottaa toisen kauden. Mä tykkään ihan sikana siitä et saan toisinaan olla vaan itekseen, katella jotain sarjaa monta jaksoa putkeen ja naureskella tyhmänä itekseni. Jollain tapaa ihan pirun rentouttavaa. Nyt mun pitäis keksiä jostain uutta sarjaa. Tuntuu vaan, että oon katellu sarjoja ja leffoja ihan liikaa, turhauttavaa kun ei meinaa enää löytää mieleistä komediahömppää tai muutakaan. Valehtelematta oon jo nähnyt kaikki jaksot vähintään seuraavista:

  • Simpsonit (pienestä pitäen, kiitos isoveljeni!)
  • Sinkkuelämää (siskolla on se kenkäboksi, kiitos sille!)
  • Freaks and Geeks (löysin netistä sattumalta, pirun hyvä!)
  • Frendit (jälleen kiitos siskolle!)
  • Cougar Town (randomisti löysin tämänkin)
  • Skins (ekan ja tokan kauden joskus kattonu telkkarista Suomessa, kolmosen ja nelosen netistä jenkkien mukaan täällä)
  • Sabrina Teininoita (penskana tykkäsin, siksi kaivoinki kyseisen sarjan alkukeväästä esiin ja katoin kaikki kaudet. Muistaakseni niitä oli 8?)
  • Madventures (tietenkin! Suomessa mulla on eka kausi dvd:llä)
  • Banged Up Abroad (randomisti löysin viime vuonna)
  • Australia's Frontline Border Security (ihana netti<3)
  • + sarjat joita just nyt ei tässä hätiköidessä muista..
Töitten jälkeen oon lähinnä vaan säätänyt systerin lahjottamalla miniläppärillä(sain sen kun hain niitä sen tavaroita), katellu Cougar Townia ja selannu Youtubesta videoita. Joo, eli niinkin mielenkiintosta ollu tänää. Kauheesti ei oo ollu energiaa, ihanat naistenvaivat jotka vie kaiken mahdollisen elon musta. Oli pakko sanoo "naistenvaivat", muutenki nii outoo jauhaa koko asiasta blogissa.. Joo, nyt riitti.


Mulla on nää viimeset päivät ollu ihan törkee kuume lähtee Margarita Islandille ja ylipäätänsä Venezuelaan jo nyt! Haluun nähdä mistä toi muru niin paljon aina puhuu, haluun tavata sen perheen ja nähdä paikkoja joissa se on vanhan bändinsä, La Puta Electrican, kanssa soittanut. La Puta Electrica oli ysikytluvulla startannut murun ensimmäinen Kunnon bändi. Pojista tuli kuuluisia Etelä-Amerikassa, eritoten Venezuelassa. Pojat teki monta levyä ja esim. Youtube on tänäkin päivänä täynnä kaikenlaista videomateriaalia tv-haastatteluista keikkamatskuun.
i
googletin randomin kuvan Margarita Islandista, pahemmin ei isoja kuvia löytány, siksi kuvanlaatu..:(
Vuonna 1999, lehtihaastattelun yhteydessä, muru tutustui erääsen kasikytluvulla Venezuelassa hyvin tunnetuksi tulleeseen artistiin, Pabloon. Pojat perustivat yhteistuumin bändin, joihin saivat vahvistuksesi vielä kaksi muuta rockin ystävää. Noihin aikoihin murulla oli siis kaksi bändiä, La Puta Electrica ja hieman tuoreempi kokoonpano, Pixel. Pixel menestyi La Puta Electrican tavoin hyvin, vuonna 2006 pojat kutsuttiin MTV Latin Music Awardsiin soittamaan. Pixel ei koskaan soittanut Latin Music Awardsissa, kiitos Meksikossa kyläilleen hurrikaanin nimeltään Wilma. Loppu hyvin kaikki hyvin, onneksi koko bändi selvis ehjin nahoin. Oon pirun ylpeä kaikesta mitä muru on saanut aikaiseksi, oon pirun kateellinen siitä miten paljon se on nähnyt ja tehnyt asioita, mutta mä tiedän että tämä rocktarina ei vielä ole ohi. Muru on yksi lahjakkaimmista kitaristeista joita tiedän, ehdottomasti. Tarina jatkuu ja nyt saan olla siinä osallisena.

Dzii

5 kommenttia:

  1. Iltaa myös sinne suuntaan Ciudad de Méxicosta! Onko sun tuleva miehesi siis Venezuelasta?

    VastaaPoista
  2. Minusta sait uuden lukijan. Mukavan oloinen blogi sulla (: Tässä minun blogi: http://sadekausi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. liityin lukijaksi :)

    http://iwillholdmybreath.blogspot.com/

    VastaaPoista