sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Kohta unimaille

Täällä läkähtyy! Meillä on kaikki avattavat ikkunat auki, kattoterassin ovi auki ja siltikin pitää olla näin kuuma. Nyt tekis kyl aika hyvää käydä uimassa. Tai joku kylmä suihku, se vois kans olla ihan kätevä. No joo, taidan kyllä jättää väliin. Ensinnäkin, oon liian laiska täyttämään meidän minialtaan(tai no ees menemään sinne kattoterassille), toiseksi en kyl kauheesti nauti kylmistä suihkuista (poikkeuksena aurinkoo ottaessa!) - oli sitte kuinka lämmintä tahansa. Kai mä tässä kestän, paljon nestettä ja ei liikaa kuteita. Kyl tässä yön aikana alkaa taas pikkuhiljaa viilenee.


Mulla on pienimuotoinen ongelma. Tai ei niinkään ongelma, vaan ärsytys lähinnä päällä. Mä oon ihan törkeen huono käyttämään suomenkielisiä hellyyttelynimiä. Mä oon jotenki vaa unohtanu lähes kaikki. Muru, jota sitte viljelen täällä blogissaki, on ainoa sellanen vähän söpömpi sana, jota osaan enää käyttää. Muita ku koittaa, ni tunnen itteni vaan tyhmäksi. Joskus aikaisemmin, siis kuukausia sitten, suomenkielellä kirjoittaessa käytin sanaa "herra", mutta sekin kuulostaa nyt ihan tyhmältä kun sen sanoo ääneen..Ei mee hyvin mullakaan, hah. Millä nimillä te kutsutte murujanne?

Mä oon joskus opettanut murun sanomaan "kulta" ja "mun kulta", jota se sitte aina välillä sanoo maailman söpöimpänä tyyppinä. Keskenään puhuttaessa me käytetään toisistamme lähinnä 

baby
my love
kulta
+ kaikenlaisia variaatioita etunimistämme. Mielikuvitusta kyllä löytyy keksimään kaikenlaisia variaatioita ihan tarpeeks, yks ton loistavista ideoista oli vääntää Dziistä Dizzy.

Ens viikolla alkaa muuten sitte kunnon hääshoppailut! Noin kolmisen viikkoa häihin ja reilu viikko siihen, että mun maailman paras sisko tulee auttamaan järjestelyissä. On sitä tässä taas ootettu :) Nyt hyttyset syö mua, mä taidan laittaa koneen pois ja painuu pehkuihin. Aamulla taas duuniin. Hasta manaña!

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti