tiistai 21. kesäkuuta 2011

Eilen pätkäs netti kesken mun bloggailujen, joten tässä eilisen postaus

Mua hymyilyttää se, että oon saanut 3 uutta lukijaa tänää. Kiitos! Jotenki ihan mielettömän huippua joka kerta kun huomaa et siellä on joku uus :)

Aamulla olin taas duunissa, mulla oli vuoro kymmenestä yhteen. Joskus siinä mun vuoron loppuvaiheilla muru alko sit väsäämään ruokaa, joka oliki melko heti mun töiden jälkeen valmista. Se oli tehny tosi makosat ruuat, niin ku aina. :) Murulla ei ihan hirveesti kyl ollu mulle sit aikaa, kun kolmen jälkeen se lähti kiiruhtamaa bänditreeneihinsä. Ne soittelee n. 3 kertaa viikossa, muutaman tunnin pätkiä. Ens kuussa pojilla onkin sitten taas keikka, päivä meidän häiden jälkeen.

 Kirjottelen tätä postausta Wordilla, kun mulle se on mieluisampi tapa väsätä tekstiä. En oikeen tiiä miksi... Tossa just koitin vilkasta yhtä työnhakusivustoa, mut näyttäs vähän siltä, että netti poikki. Teenpä nyt niin, että katon kellonajan, pistän tähän ja jatkan huomenna. Eli 21.06.2011 kello 01.20 Saatte sitte tän päivän kuvat vähän myöhässä.


Jatkuu! Eli just heräilin tossa puolisen tuntia sitten, päätin tulla jatkamaan tän postauksen loppuun asti. Eilinen meni ihan hirveen nopeesti, vaikken pahemmin mitään saanu aikaseks. Löysin itelleni uuden sarjan, jota katella kun oon yksinään kotona - Drop Dead Diva. Kolahti kyl mulle ainaki, suosittelen teitäki vilkasemaan, jos ette tiedä sitä. 
No joo, oli tosi aurinkoinen päivä eilen, mut mulla oli edelleenki vähän turhan heikko olo. Mä päätin sitte ottaa vaan rennosti sisällä - kävin suihkussa, meikkasin ihan vaan omaksi iloksi, venyttelin, kattelin Drop Dead Divaa, söin suklaata ja litkin vettä jäillä. Muru tuli kotiin kaheksan maissa, ja joskus ysin aikoihin me mentiin sitte kahestaan iltakävelylle. Mulla oli noi ihanat siniset lyhytvartiset mummin vanhat bootsit, mut loppumatkalla mun oli pakko kulkee sukkasin, kun pikkuvarvas oli ihan liian kärsinyt. Oli toka kerta kun käytin niitä ihanuuksia, ei mun pattivarpaat oo viel oikeen tottunut :)






Tätä mä sitte tuijottelin ku muru oli treeneissä






Teidän kaikkien iloksi otin kuvan mun lempikorusta. Toi lukko oli alunperin metallisessa käsikorussa roikkumassa, mutta sen mennessä rikki, mä improvisoin ja tungin sen samaan ketjuun ton pikkusen kanssa.



Niin ihanan mielikuvituksellisena ihmisenä otin sitte tän taiteellisen kuvan meidän pienestä uima-altaasta. On muute varotukset suomenkielelläkin :)




Ja sitten muru tuli takas kotiin ja nappas musta kuvan!


Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti