perjantai 17. kesäkuuta 2011

Dzii: ??????????

Joo, eli tällaista tänään. En edes kunnon otsikkoa voinut keksiä, tietenkään. :)

Tää päivä on mennyt puuhaillessa kaikenlaista. Aamupäivällä lähin systerin kämpillä käymään murun kanssa. Systerillä vaihtuu kämppä sitten ku se tänne palaa, niin käytiin hakemassa sen tavaroita. Ite kun se on Suomessa vielä jokusen hetken  duunissa/lomailemassa, niin ei pääse huonetta tyhjentämään ajoissa. Mä olin ihana pikkusisko ja hain sen aarteet tänne. Pirusti oli tavaraa kannettavana, vaikka puhelimen välityksellä systeri opasti mua heittämään aika ison osan pois. Taksi oli välttämättömyys että päästiin kotiin.

Kotona ei sitte ihan kauheesti aikaa ehitty viettämään, kuhan syötiin, pistettiin kattoterassille jouluvalot ja mä selailin vähän mitä mun omia tavaroita löysin systerin luota. Lähettiin kotoota viel rannalle, mut ei ihan kauheen pitkään kyl siellä sit ees viihdytty. Aurinko meni pilveen ja tuuli, tuli vähän vilu. Ei ois ehkä pitäny käydä pulahtamas meressä. Nyt kotona, muru kokkaa ja mun pitäs mennä tekee salaatti
CHAO!

Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti