keskiviikko 4. toukokuuta 2011

"KALLATE"

Loistavaa Keskiviikkoa ihan jokaselle sinne! Mä toivon että saisin vähän enemmän kommenttia teiltä lukijoilta. Hyvät ja huonot palautteet, ihan mitä vaan, kuhan vaan kerrotte et ootte siel ja luette mun blogia. Jotain vaan.:) Kertokaa vaikka omasta päivästänne.
 Ite nautiskelen tässä just vegerisottoo. Pahemmin en oo mitään muuta tänään tehny ku pientä siivousta, kuvia otellu vähäsen ja  nyt sit syöny. Kämppis tekee todella hyvii vegeruokii, eikä vaan itelleen. Aina ku kuulen sen kokkailevan ni se tekee kyl kunnon satsit. Mä tykkään tommosesta. Olis se vähän hassua jos meistä kolmesta jokainen kokkailis aina pelkästään itelleen.
Mua jännittää ihan sikana se huominen tapaaminen. Kaiken lisäks tänään pitäis tulla ne käännöspaperit, ni kauhee stressi siitä et jos se lähetti ei löydäkään perille. Eipä ainakaa posti voi sotkea asioita kun sieltä käännösfirmasta tullaa henkilökohtaisesti tuomaan paperit. No, peukut pystyssä kumminki! Tänää pitää ottaa ihan iisisti, pistää jossain vaiheessa joku kasvonaamio ja mennä ajoissa nukkumaan. Huomenna on juhlapäivä. Saan vihdoinkin tietää hääpäiväni :)
Mä ottelin vähän kuvia tänään. Mielessä oli tehdä postaus mun vaatteista, mut se idea sit karkaskin vähän käsistä. Tein tollasen hassun kuvakollaasin loppujen lopuksi.
Vasemmalta oikealle ja alas:

  • Mun lempikaulakoru, jonka löysin taas vuosien jälkeen muutama kuukaus sitten. Sen jälkee onki pysyny visusti kaulassa, paitsi nyt kun piti kuvauttaa se
  • Siinä on Pikku-Dzii
  • Pikku-Dziin kengät
  • Muutama vyö. Omistan reilut 20 vyötä, joista ajattelin esitteleväni muutaman. 2 ekaa on ostettu Barcelonasta, 2 jälkimmäistä Suomesta
  • Ja siinä sitte muutama vaaatekappaleeni. Kuva on ihan surkeen pieni, mut ei tossa oo kun 3 paitaa, hame, vöitä, 2 korua ja liivi. Mä esittelen noita vaatteita joskus sitte paremmin.
Tässä vielä vähän musiikkia aurinkoisen päivän kunniaksi:

Eli AC/DC, Ride On!



Palataan astioille!
Dzii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti