keskiviikko 11. toukokuuta 2011

DZII: LAISKA TAITEILIJA

Ihan loistavinta Keskiviikkoa kaikille teille sinne! Tänään on päivä rullannut aurinkoisesti kattoterassilla nauttien, siivouspuuhia hoidellen ja tulevaisuutta suunnitellen. Mulla oli herätyskello soimassa jo siinä yhentoista aikoihin aamulla, mut sängystä pääsin ylös vasta yhden maissa. Ei mulla mitään tärkeetä edes olis ollu aamulla, kuhan vaan halusin ajoissa nauttimaan auringosta. No, siinä aamutouhujen jälkeen meninkin taas kattoterassille ja ei mua näkynyt täällä sisällä seuraavaan pariin tuntiin, mulla oli ihan omat kuvioni auringon ja muistiinpanovälineideni kanssa. Tällä morsiamella on paljon suunniteltavaa!
Alkuperänen idea oli, että menisin jossai vaiheessa tänään siskon kanssa metsästelemään mulle häämekkoa, mut suunnitelmiin tuli sitte syystä ja toisesta muutos. Tää päivä meneekin ihan kotosalla loppuun asti, niinkuin luultavasti huominenkin. Ei siinä, kyllä mä oon ahkeroinukki, tein oikeen perusteellisen siivouksen täällä ennen ku aloin kirjottelee tätä. Nyt on sit aikaa nauttii koneesta, paikallista aikaa kello 20 mä alan kokkailemaan murulle. Se on nyt bänditreeneissä, saapuu kotiin siinä joskus kahdeksan ja yheksän välillä varmaan. Nyt voisin taas koittaa ettiä jotain duunia. Vähän syö tää tekemättömyys, nyt jo toinen kuukaus meneillää ilman duunia. Onneks on ihania ihmisiä jotka auttaa kun paha tilanne yllättää. Superkiitokset kuuluu lähinnä murulle ja mun äidille. Että kiitokset vaan sinne Suomeenkin äippä :)

Olen laiska taiteilija, enkä yleensä siitä välitä, huomenna on uusi päivä, tänään vaan levätään. Eli kuva otettu webbikameralla tänään ku olin laiskuuden huipulla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti